Компанія Rolls-Royce Motor Cars святкує свій другий результат з продажів за 112-річну історію марки

  • Другий результат з продажів за 112-річну історію марки.
  • У 2015 році клієнтам було доставлено 3 785 автомобілів.
  • Таким чином, Rolls-Royce впевнено лідирує у сегменті «ультралюкс» (від €200 000).
  • Високі показники у всіх регіонах світу, за винятком Китаю.
  • Найвищі обсяги індивідуальних замовлень за весь час.
  • Результати підтверджують статус Rolls-Royce як провідного світового виробника ультралюксових авто.
  • Найкращі показники продемонстровано у Північній Америці, яка обійшла Близький Схід, Європу та Азіатсько-Тихоокеанський регіон.
  • США є найбільшим окремим ринком.
  • Автомобілі Rolls-Royce продаються через мережу із 130 дилерів у майже 50 країнах.
  • Дилерський центр Rolls-Royce Motor Cars в Абу-Дабі демонструє найкращі продажі третій рік поспіль.
  • У 2015 році створено 100 нових робочих місць.
  • Рекордне зарахування на навчальні курси Apprenticeship Programme.
  • У місті Богнор-Реджіс відкривається Центр нових технологій і логістики.
  • Значні інвестиції в завод, що вже готовий до виробництва нових моделей.

Компанія Rolls-Royce Motor Cars з радістю повідомляє, що її продажі у 2015 році стали другим результатом за всю 112-річну історію бренду. В цілому минулого року клієнти зробили замовлення на 3 785 автомобілів ручної збірки.

«2015 рік був роком величезних викликів для всієї індустрії люксових авто, — сказав генеральний директор компанії Торстен Мюллер-Отвос. — Я дуже пишаюся нашим успіхом, який був досягнутий на тлі значної глобальної невизначеності. Ми довели, що наша довгострокова стратегія глобально збалансованого, сталого і прибуткового зростання працює, і зберегли наші позиції у якості провідного світового виробника автомобілів класу «люкс».

Рекордні продажі були відзначені у Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (зростання на 13%), Близькому Сході (зростання на 4%) і Північній Америці (зростання на 6%). До окремих ринків, на яких були відзначені рекордні результати, відносяться Корея (зростання на 73%), Японія (зростання на 7%), Катар (зростання на 21%), Росія (зростання на 1%), Великобританія (зростання на 2%) і США (зростання на 7%). Ринки, що розвиваються, такі як Тайвань, Індонезія, Малайзія і Казахстан, показали багатообіцяюче зростання. У Китаї значні стримуючі фактори негативно позначилися на всьому люксовому секторі, і Rolls-Royce також не був застрахований від цих подій. У порівнянні з 2014 роком продажі у регіоні знизилися на 54%. Я впевнений, що 2016 рік буде не менш успішним».

Продажам сприяв стабільний успіх моделей Wraith і Ghost. У свою чергу на глобальному рівні «зіркою» компанії залишається модель Phantom, підтверджуючи свій статус найбільш бажаного у світі авто класу «ультралюкс». У 2015 році Rolls-Royce у черговий раз продав більше автомобілів вартістю понад €200 000, ніж будь-який інший виробник, закріпивши своє лідерство, яке компанія одноосібно утримувала протягом останнього десятиліття.

У рамках довгострокової стратегії сталого зростання протягом 2015 року компанія Rolls-Royce представила п'ять нових дилерських центрів. Таким чином, зараз глобальна дилерська мережа нараховує 130 представництв, а на 2016 рік заплановано подальше розширення. Дилерський центр Rolls-Royce Motor Cars в Абу-Дабі демонструє найкращі продажі третій рік поспіль.

Не дивлячись на несприятливий глобальний бізнес-клімат, компанія Rolls-Royce Motor Cars неухильно дотримувалася своєї довгострокової стратегії сталого зростання. У вересні прем'єра нового купе з відкидним дахом Rolls-Royce Dawn викликала на ринку справжній фурор, побивши всі старі рекорди за кількістю попередніх замовлень, і залучила до марки покоління відкритіших та молодших успішних людей. Перші поставки автомобілів клієнтам розпочнуться у другому кварталі 2016 року.

У тому ж місяці компанія завершила перший етап великих інвестицій у майбутнє бренду, побудувавши Центр нових технологій і логістики у місті Богнор-Реджіс. Спеціально збудований об'єкт площею 30 000 м2 офіційно відкрився для бізнесу відповідно до графіка, 4 січня 2016 року.

Протягом 2015 року також тривали будівні роботи для розширення заводу Rolls-Royce у Гудвуді, де компанія вкладає значні кошти в нову однолінійну систему виробництва, яка допоможе втілювати новаторську довгострокову товарну стратегію компанії.

Дизайнери і майстри Rolls-Royce отримали рекордне число індивідуальних замовлень від клієнтів, які забажали по-особливому виразити свої смаки і спосіб життя. Майже кожен Phantom, Ghost і Wraith, який вийшов з заводу у Гудвуді у 2015 році, мав елементи дизайну, що були зроблені на замовлення. Це підтвердило статус Rolls-Royce як єдиного справжнього постачальника ультралюксових автомобілів ручної роботи. Крім того, Rolls-Royce додатково зміцнив свої позиції у якості провідного виробника дійсно індивідуальних автомобілів за рахунок спеціальних колекцій, включаючи Wraith Inspired by Film, Fashion & Music та Phantom Nighthawk і Limelight, а також таких унікальних екземплярів, як Phantom Serenity.

У 2015 році стійкий попит по всьому світу і стабільне інвестування у майбутні кадри британського виробництва дозволили компанії створити 100 висококваліфікованих постійних робочих місць. Сьогодні на заводі у Гудвуді працевлаштовано 1 600 осіб — суттєве збільшення штату у порівнянні з 350 робітниками, які працювали над створенням першої моделі Phantom у 2003 році.

Під час відвідування заводу у лютому 2015 року прем'єр-міністр Великобританії Девід Кемерон назвав компанію Rolls-Royce Motor Cars «великою британською історією успіху». Прем'єр-міністр також високо оцінив всесвітньо відому навчальну програму Apprenticeship Programme і відзначив компанію за її стабільний вклад у освіту молоді. У 2015 році до програми приєдналося рекордне число учнів. За прогнозами цей показник буде рекордним і у 2016 році, коли програма святкуватиме своє 10-річчя.

Успіх компанії в умовах глобальних економічних негараздів є свідченням правильності її довгострокової стратегії, що базується на принципах сталого зростання. Успіх цього підходу також знайшов своє відображення у значному зростанні обсягів програми Provenance (авто з пробігом) і фінансових послуг протягом 2015 року. Ці програми дозволяють познайомити з брендом більш широку аудиторію і створити нові можливості для тих, хто лише збирається стати власником Rolls-Royce.

«Сьогоднішні результати компанії Rolls-Royce Motor Cars демонструють, що британські автомобілі класу «люкс» продовжують бути об'єктом заздрості у всьому світі і слугують черговим підтвердженням потужності нашої автомобільної промисловості, — заявила міністр торгівлі і промисловості Анна Собрі. — Продовжуючи підтримувати і інвестувати у нашу автомобільну промисловість, ми забезпечимо створення висококваліфікованих робочих місць і збільшимо обсяги нашого експорту. Я особливо задоволена успіхом навчальної програми компанії. Наші автовиробники вже є найпродуктивнішими у Європі, і підтримати цей рівень можливо, лише зробивши кваліфікацію робочої сили нашим пріоритетом».